Dieta Melanie Griffith

| 20 grudnia 2012 | Komentarze (0)
Dieta Melanie Griffith

Dieta Melanie Griffith

Dieta, o jakiej stosowaniu opowiedziała w jednym z wywiadów sławna aktorka, nie jest może szczególnie wyszukana i zawiera elementy, o których większość osób orientujących  się nieco w tym temacie doskonale wie, jednak jej popularność wynika głównie z tego, iż cały świat mógł zobaczyć jej skuteczność, gdyż Melanie udało się stosunkowo szybko schudnąć po urodzeniu dziecka. Stąd jej wielka sława, tym bardziej, iż jest to sposób żywienia nie zakładający zbyt wielkich wyrzeczeń i nie trzeba się podczas jego stosowania godzić.

Dieta Melanie GriffithNiewielkie posiłki w równych odstępach czasu

Najważniejszym założeniem tej diety jest częste jedzenie niewielkich posiłków, najlepiej zawsze o tej samej porze i w równych odstępach czasu. Należy przy tym pamiętać, że pod żadnym pozorem nie wolno pomijać ważnego posiłku jakim jest śniadanie, a kolacje należy spożywać najpóźniej 2 godziny przed snem.

Trzeba zjadać 3 główne  posiłki oraz 2 przekąski i lepiej ich nie pomijać nawet jeśli niekoniecznie odczuwa się głód, gdyż poza tym, że takie małe przekąski dodają energii, to także zapobiegają napadom głodu i powodują, że na posiłek główny zjada się znacznie mniej.

Mało tłuszczu, dużo warzyw!

Ponadto należy zadbać, by w komponowanych posiłkach znajdowało się jak najmniej tłuszczu, przy czym bezwzględnie należy odstawić niezdrowe tłuszcze trans, czyli bardzo tłuste mięso czy fast-foody. Nie można jeść masła, majonezu, tłustych sosów, mięs takich jak baranina, wieprzowina i tłusta wołowina. Na talerzu zawsze powinno być najwięcej warzyw, ale wbrew pozorom nie wszystkie są zalecane, ponieważ należy zrezygnować z tych ciężkostrawnych, które mogą powodować wzdęcia i uczucie dyskomfortu w żołądku. Takie działanie mają często brokuły, kalafior, kapusta, fasola czy brukselka.

Dieta Melanie GriffithCo jest polecane?

Polecane są za to wszystkie inne warzywa (choć ziemniaki tylko w niewielkich ilościach), które najlepiej jest w miarę możliwości spożywać na surowo bądź gotować na parze, a także mięso drobiowe, ale bez skóry. Między posiłkami należy pić soki warzywne, oczywiście bez dodatku soli. Można je rozcieńczać wodą, ale nie jest to konieczne, gdyż gdy są gęste i treściwe, doskonale zaspokajają głód. Do innych produktów polecanych na tej diecie należą między innymi jogurty, soki owocowe (bez cukru,najlepiej świeże, samodzielnie wyciskane  z owoców), batony zbożowe, ryż (najlepiej brązowy) oraz rozmaitego typu przetwory owocowe i warzywne, oczywiście bez szkodliwych dodatków typ sól, cukier, barwniki, zagęstniki i konserwanty.

Dieta Melanie GriffithZalety diety

Obok niezaprzeczalnej skuteczności (choć niektórym może przeszkadzać wolne tempo chudnięcia, dietetycy uważają, że jest to bardzo korzystne i nie ma ryzyka efektu jojo), do zalet tej diety można również zaliczyć przede wszystkim urozmaicone posiłki, które dostarczają organizmowi wszystkich niezbędnych mu składników odżywczych, a także fakt, iż można ją stosować bez żadnych ograniczeń czasowych. Ponieważ jest zdrowa, nie ma żadnych przeciwwskazań, by stosować ją przez cały czas, nawet po utracie zbędnych kilogramów, jako zdrowy, zbilansowany sposób odżywiania.

Oceń ten artykuł

Tagi: , , , ,

Kategoria: Atlas diet

Poprzedni artykuł:
Następny artykuł:

Napisz komentarz



*