Jak ujędrnić brzuch?

Jak ujędrnić brzuch?

Jak ujędrnić brzuch?

Zgrabny, szczupły i płaski brzuch to marzenie wielu z nas. Niezdrowa dieta, stres i brak aktywności fizycznej sprawiają, że na naszym brzuchu zaczyna się pojawiać nieestetyczna fałdka tłuszczu. Wiosna zbliża się wielkimi krokami i wielu z nas jak najszybciej chce pozbyć się nadmiernych kilogramów, których przybyło mu zimą. Sprawdź jak szybko powrócić do dawnej formy i odzyskać ładny, jędrny brzuszek.

 

Jeśli chcesz mieć piękny i jędrny brzuch musisz pamiętać o kilku ważnych rzeczach:

  • postaraj się ciągle wciągać brzuch, kiedy idziesz i stoisz
  • siedząc, próbuj oddychać bardzo głęboko, gdy wciągasz i wypuszczasz powietrze powinnaś czuć jak pracują mięśnie
  • postaraj się jak najmniej stresować, bo to często jest powodem obrzmienia brzucha
  • chodź jak najwięcej, szczególnie dobre rezultaty daje chodzenie po schodach
  • idąc pamiętaj o prostych plecach, ramiona opuść luźno, pośladki ściągnij, a miednicę lekko wysuń do przodu

Pamiętaj też, że regularna gimnastyka, ograniczenie potraw tłustych i słodyczy to recepta na to, aby zachować szczupłą sylwetkę i by mieć jędrny, płaski brzuszek.

Pielęgnacja brzucha

Po kąpieli wmasuj w brzuch balsam lub serum ujędrniające. Delikatnie masuj brzuch, a potem wykonaj masaż szczypankowy. Wykonuj go dokładnie i systematycznie.

Podczas pielęgnacji skóry brzucha dobrze jest najpierw zrobić peeling, który sprawi, że skóra na brzuchu zrobi się gładka, a potem nałożyć krem ujędrniający.

 

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=olwRr8lnE_k[/tube]

 

Jak ujędrnić brzuch?Ćwiczenia ujędrniające brzuch

Połóż się na plecach. Nogi lekko ugnij w kolanach i rozstaw. Następnie, podnieś lewą nogę, unieś tułów do góry tak, aby prawy łokieć dotknął lewego kolana. Ćwiczenie powtórz dziesięć razy na jedną nogę, a następnie zmienić ją na prawą i wykonaj znowu dziesięć powtórzeń.

Połóż się na plecach. Jedną nogę ugnij w kolanie trzymając ją w górze, a drugą prostuj. Dłonie oprzyj na kolanie. Przez kilka sekund napieraj rękami na kolano, a kolanem na ręce. Pamiętaj, aby równocześnie napinać mięśnie brzucha. Potem rozluźnij ciało i powtórz ćwiczenie cztery razy. Ćwiczenie powtórz też na drugą nogę.

 

[tube]http://www.youtube.com/watch?v=QQW90SIvGBY[/tube]