Reklama dźwignią handlu! Każdy, kto prowadził własną firmę wie doskonale, że bez skutecznej reklamy daleko zajść się nie da. Ale jaką reklamę wybrać? W prasie, radiu, telewizji? A może gadżety reklamowe lub reklamę drukowaną? Z pewnością wiele zależy tutaj od charakteru oraz wielkości przedsiębiorstwa. W każdym razie – zapraszamy do dodawania artykułów oraz dyskusji na temat różnych, znanych Wam form promocji. Ale uwaga: tradycyjnych form promocji. Reklamie internetowej poświęciliśmy oddzielną kategorię naszego serwisu.
Czy jesteśmy w stanie wymienić produkty, których reklamować nie trzeba, a które i tak mają ogromne wzięcie wśród klientów? Z…
Do promowania towarów różnego typu często zatrudnia się hostessy. Jest to stanowisko pracy zupełnie różne od pracy ulotkarza. Hostessa, czyli…
Z pewnością każdy z nas zna doskonale ten widok. Spacerujemy sobie spokojnie z rodziną po centrum handlowym czy supermarkecie, gdy…
Każdy produkt oferowany na rynku – czy to płyn do czyszczenia posadzek, czy superszybki Internet, ma swoje wady i zalety.…
Wśród wielu form reklam marketing szeptany jest bardzo często stosowany, nawet bezwiednie, przez osoby, które nie mają nic wspólnego z…
Gdy posiada się jakiś talent, należy go przede wszystkim szlifować, a później promować. Promocja jest niezbędna do tego, by móc…
Stworzenie takiej reklamy to wbrew pozorom nie jest tylko zrobienie zdjęcia danemu produktowi, opisanie go chwytliwym hasłem i wydrukowanie oraz…
Jakie foldery reklamowe można uznać za kosztowne? Takie, których wydanie w ilości kilkudziesięciu sztuk to wydatek dużo większe niż druk…
Każdego dnia stykamy się z kolporterami ulotek, którzy po drodze rozdają nam ulotki z różnych branż – najczęściej finansowych i…
Reklama jest przystosowana do pewnego typu odbiorców i pod ich gusta ma trafić. Powinni to brać pod uwagę wszyscy twórcy…