Reklama

Reklama dźwignią handlu! Każdy, kto prowadził własną firmę wie doskonale, że bez skutecznej reklamy daleko zajść się nie da. Ale jaką reklamę wybrać? W prasie, radiu, telewizji? A może gadżety reklamowe lub reklamę drukowaną? Z pewnością wiele zależy tutaj od charakteru oraz wielkości przedsiębiorstwa. W każdym razie – zapraszamy do dodawania artykułów oraz dyskusji na temat różnych, znanych Wam form promocji. Ale uwaga: tradycyjnych form promocji. Reklamie internetowej poświęciliśmy oddzielną kategorię naszego serwisu.

Dobry towar nie potrzebuje reklamy!

Czy jesteśmy w stanie wymienić produkty, których reklamować nie trzeba, a które i tak mają ogromne wzięcie wśród klientów? Z…

12 lat ago

Jakie osoby zatrudniać na stanowiskach promocyjnych?

Do promowania towarów różnego typu często zatrudnia się hostessy. Jest to stanowisko pracy zupełnie różne od pracy ulotkarza. Hostessa, czyli…

12 lat ago

Próbki produktów żywnościowych – czy rzeczywiście całkiem za darmo?

Z pewnością każdy z nas zna doskonale ten widok. Spacerujemy sobie spokojnie z rodziną po centrum handlowym czy supermarkecie, gdy…

12 lat ago

Dziesięć pochwał nie przeważy jednej negatywnej opinii o firmie

Każdy produkt oferowany na rynku – czy to płyn do czyszczenia posadzek, czy superszybki Internet, ma swoje wady i zalety.…

12 lat ago

Marketing szeptany – jak to działa?

Wśród wielu form reklam marketing szeptany jest bardzo często stosowany, nawet bezwiednie, przez osoby, które nie mają nic wspólnego z…

12 lat ago

Jak wypromować swój talent w sieci?

Gdy posiada się jakiś talent, należy go przede wszystkim szlifować, a później promować. Promocja jest niezbędna do tego, by móc…

12 lat ago

Odbiorca reklam a odpowiedni wizualny przekaz

Stworzenie takiej reklamy to wbrew pozorom nie jest tylko zrobienie zdjęcia danemu produktowi, opisanie go chwytliwym hasłem i wydrukowanie oraz…

12 lat ago

Kosztowne foldery reklamowe – kto powinien w nie inwestować?

Jakie foldery reklamowe można uznać za kosztowne? Takie, których wydanie w ilości kilkudziesięciu sztuk to wydatek dużo większe niż druk…

12 lat ago

Ulotki – nie dla każdej branży

Każdego dnia stykamy się z kolporterami ulotek, którzy po drodze rozdają nam ulotki z różnych branż – najczęściej finansowych i…

12 lat ago

Co warto wiedzieć o skutecznej reklamie?

Reklama jest przystosowana do pewnego typu odbiorców i pod ich gusta ma trafić. Powinni to brać pod uwagę wszyscy twórcy…

12 lat ago