Coraz więcej firm dostrzega potrzebę reklamowania swoich produktów i usług w internecie. Jak to robić? Możliwości jest naprawdę wiele: od mailingów i zwykłych banerów, aż po reklamę w Social Media czy marketing w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie i/lub linki sponsorowane). Co wybrać? Wierzymy, że artykuły tu opublikowane pomogą Ci odpowiedzieć na to pytanie i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową w internecie. Bo jeśli czegoś nie ma w Google to nie istnieje (a Google to powoli synonim całego internetu…)!
Postęp techniki i powszechny dostęp do narzędzi komunikacyjnych w krajach rozwiniętych doprowadził w ostatniej dekadzie do przeniesienia komunikacji międzyludzkiej w…
Nie od dzisiaj wiadomo, że w każdej sferze gospodarki niebywale ważną rolę odgrywa marketing. Wraz z rozwojem Internetu i technologii…
Z Internetu korzysta dzisiaj prawie każdy. Nic dziwnego, stanowi on bowiem źródło setek tysięcy informacji - można w nim znaleźć…
Porównując produkty lub usługi, informacji o nich szukamy w prasie i innych mediach, czytamy opinie ekspertów oraz dane podawane przez…
Pozycjonowanie stron to coraz popularniejsza usługa. Firmy pozycjonerskie wyrastają jak grzyby po deszczu, zaś przedsiębiorcy bardzo chętnie korzystają z ich…
Katalogi stron istnieją praktycznie od początku Ery Internetu i pełnią ważną rolę informacyjną oraz reklamową. Dodawanie własnej strony do katalogów…
Pozycjonowanie stron internetowych to termin coraz szerzej rozpowszechniony w społeczeństwie. O pozycjonowaniu jest głośno nie tylko w internecie, ale także…